دکتر علی ابدالی در دومین هماندیشی سراسری مدیران میانی بانک سینا:
بازاریابی و جذب منابع از جمله اولویتهای اصلی بانک سینا در سال ۱۴۰۴ است
دکتر علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا در دومین هماندیشی سراسری معاونان مناطق بانک تأکید کرد: بازاریابی و جذب منابع باید بهعنوان محور اصلی فعالیتهای بانک در سال جاری دنبال شود.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابطعمومی بانک سینا، دکتر علی ابدالی چهار راهبرد اصلی بانک در سال جاری را همانند سال گذشته افزایش مقیاس ترازنامه، توسعه بانکداری ارزی، بانکداری دیجیتال و بانکداری اجتماعی عنوان کرد و گفت: در کنار این راهبردها، برنامههایی همچون افزایش سرمایه برابر الزامات ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، آمایش شعب، ساماندهی داراییها از طریق تهاتر، تقویت برندینگ، توسعه مدلهای بازاریابی و بهینهسازی پورتفوی مصارف در دستور کار قرار دارد.
وی با تأکید بر اهمیت رویکردهای مدیریتی درونسازمانی خاطرنشان کرد: ارتقای دانش کارکنان در صف و ستاد، یکی از اولویتهای جدی بانک است و همه معاونان مناطق باید خود را در نقش مدیران ارشد ببینند و با همدلی، راهبردهای بانک را محقق کنند.
مدیرعامل بانک سینا در پایان با اشاره به اهمیت بازاریابی وجذب منابع تصریح کرد: بازاریابی تنها وظیفه یک واحد نیست، بلکه همه کارکنان بانک از تحویلدار شعب تا مدیران ستاد در این حوزه نقش دارند. هر اقدامی در حوزه بازاریابی باید با دانش، آگاهی و برنامهریزی دقیق صورت گیرد.
دکتر خدابخش رئیس هیئت مدیره بانک سینا نیز در این هماندیشی، ضرورت تلاش برای دستیابی به اهداف تعیین شده را یادآور شد و گفت: با جدیت و پشتکار همکاران و اجرای طرحهای بهبود و توسعهای، شاهد رشد منابع بانک سینا و دستیابی به اهداف سال گذشته بودیم.
وی در ادامه، الزامات موثر در موفقیت و بهبود عملکرد بانک را برشمرد و گفت: در این راستا بازاریابی هدفمند و هوشمند باید در راس همه امور باشد. مکان یابی و جانمایی مناسب شعب نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای بهبود عملکرد و افزایش سهم بازار بانک باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
رئیس هیئت مدیره بانک سینا در ادامه اظهار داشت: امسال بانک سینا ۴۰ ساله شد و به یک بلوغ سازمانی دست یافت و آنچه باید در مسیر توسعه و پیشرفت بانک مورد توجه قرار گیرد، جانشینپروری و استفاده از استعدادهای درون بانک است.
وی در ادامه افزود: بانک و جامعه به واسطه تغییرات تکنولوژیک در حال تحول است و ما نیز باید در انتخاب همکاران جدید و جانشین پروی، دیدگاهها و شاخصهای جدید و مدرن را مد نظر قرار دهیم.
گفتنی است، این هم اندیشی طی روز جاری در تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، اعضای هیئت عامل، مدیران ستادی و روسای ادارات مستقل در حال برگزاری است.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: